.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدّی برای اتمام توسعه و تکمیل کتابخانه شهید کشوری کیاکلا
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد.
عزم جدّی برای اتمام توسعه و تکمیل کتابخانه شهید کشوری کیاکلا

شمال نیوز : کیوان مرادیان نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ، به همراه معاون فرماندار، شهردار و رئیس شورای این شهرستان، بخشداران مرکزی و تالارپی، رئیس و اعضای شورای شهر کیاکلا و برخی مدیران شهرستانی از کتابخانه عمومی شهیدکشوری بازدید کرد.

او در دیدار با مصطفی فضلی قادیکلایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیمرغ و طی گفت و گوی تلفنی با سکینه خاتون مهدیان پور، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر از عزم جدی و قول مساعد جهت تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه توسعه و تکمیل این کتابخانه داد.

فضلی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیمرغ در این دیدار، ضمن توضیح در خصوص میزان اعضا، امانت و برنامه‌های فرهنگی متعدد در حال انجام، کتابخانه عمومی را تنها رکن فرهنگی این شهرستان دانسته و خواستار حمایت نماینده محترم و مدیران شهرستانی برای اتمام پروژه کتابخانه کیاکلا شد.

پروژه کتابخانه عمومی شهیدکشوری کیاکلا، ساختمانی با زیربنای ۴۰۰ مترمربع می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ احداث شده و تا به حال ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.